duminică, 15 august 2010

Reprofilare


Da dom'le, a luat ceva timp

Cam un an. Atat a durat de la ultimu' meu post si acum simt nevoia sa revin. Motivu' pentru care revin este...da' hai s-o iau cu inceputu.
In ultimele doua, poate trei saptamani, am avut niste vise. "Vise avem cu totii, da' noi nu facem bloguri pentru ele" o sa-mi spuneti voi. "Bine ca sunteti voi destepti" as spune eu da' nu o s-o spun ca nu vreau sa ma cert, nu azi (cati bani ai? e bun, da' vorbim maine). Treaba e ca de fiecare data cand ma trezesc dupa un "vis" simt nevoia sa il povestesc. E, asta merge de cateva ori doar ca la un moment dat se plictisesc oamenii de visele mele si nu mai am cui le povesti. Asa ca mi-a venit geniala idee sa le raspandesc prin eter.
Hai, gata cu inroducerile, tineti-va bine ca se incepe.

Niciun comentariu: